Bomulden

Tuesday, September 25, 2007

EN HOT ANANAS






HOT HOT HOT. Det er nemlig lige hvad Andrea og jeg mener om Ananas. Andrea er vild med det, at den har et bælte og blødheden i det skønne lucca, som også var en drøm, at strikke af. Pasformen er så flot, med indtagninger og udtagninger i sider og ryg. Jeg forestiller mig, at det lilla Lucca jeg fik i fødselsdagsgave, skal bruges til en mere til Andrea og hvis jeg kan finde ud af, at lave en ananasopskrift til mig selv, så skal jeg skam også have en.
FAKTA:
Garn : 300 gr Lucca
STR: 6 år
Pinde: nr 4
Opskrift: Ananas fra Hønsefødder og gulerødder
Ændringer: Strikkefastheden har ikke passet helt i højden med lucca, så det har jeg fiflet lidt med hen ad vejen. Næste gang vil jeg strikke den på p. 4 1/2 så tror jeg at den kommer til at passe i højden og det vil ikke gøre noget, at den bliver lidt bredere, da den sidder pænt til nu.

2 Comments:

At 10:33 AM, Blogger Mona said...

Hvor er den altså rigtig smart - Den kan jeg godt forstå hun er meget glad for;-)

 
At 10:22 AM, Blogger Marlene T. said...

Den er bare flot. Og hvor ser hun stolt og smart ud i den!! ;-)
Jeg har lige slået hul på en "hindbær" nederdel til min 7 årige... :-) Super bog; den "hønsefødder..."
Marlene

 

Post a Comment

<< Home