Bomulden

Thursday, August 30, 2007

VIOLET


For nogle uger siden var jeg i Uldstedet for at købe knapper til Asbjørns stikkelsbær, da jeg faldt over et violet kit fra Amimono. De havde den hængende i færdig udgave og jeg syntes umiddelbart, at den så noget slasket ud, så jeg måtte jo lige prøve den og den sad faktisk rigtig pænt. Jeg har jo set andre har strikket den med rigtigt flot resultat, så den har været på min ønskeliste længe. Så den blev købt og nu skal den strikkes. Det føles som om at min strikkelyst er ved at vende tilbage og så må man jo udnytte det, inden den kunne finde på at forsvinde igen.

2 Comments:

At 9:06 AM, Blogger Mona said...

Den har jeg også et kit liggende til;-) Jeg er bare ikke kommet igang med den endnu,-) Jeg harlæst på et par blokke at de havde problermer med opskriften - Jeg kan ikke lige huske,hvad det var der er problemet;-)

 
At 10:50 PM, Blogger Lene said...

Hej Mona
Jeg synes også jeg har læst at der er lidt problemer med den opskrift, men jeg mener også at jeg har læst det modsatte. Det alle jo ihvertfald er enige om er, at de er vilde med den, når den er færdig. Så nu vil jeg prøve lykken.
KH Lene

 

Post a Comment

<< Home