Bomulden

Monday, September 17, 2007

HVOR HELDIG KAN MAN VÆRE


ne
Jeg havde fødselsdag i søndags og min mand og børn havde rigtigt flottet sig. Foruden yndlings parfumen Stella, fik jeg garn, 400 gr blå lucca og 1 kg lilla lucca. Den lilla lucca har jeg bare ønsket mig så længe, jeg er fuldstændig vild med den farve og jeg tror også, at jeg ved hvad den skal bruges til, men mere om det på et andet tidspunkt. Den blå tror jeg skal være til Asbjørn, måske en spire fra Hønsefødder og gulerødder, den er nemlig på hans ønskeliste.
Jeg har iøvrigt lige set, at der er kommet nye meget sjove og spændende modeller fra Geilsk, bla en ærmeling og en halv poncho. Livstykketrøjen er også kommet i børnestr. den tror jeg kunne være fin til Andrea. Ak ja, alt det man gerne vil nå at lave, man bliver helt stresset bare ved tanken.

1 Comments:

At 10:58 AM, Blogger Marlene T. said...

Tillykke med i søndags - og nøij nogle lækre fibergaver du der fik. Super flotte farver!!
Og mht. huller i ørerne til de 7-årige, så havde vi snakket rigtig meget om hvordan og hvorledes i forvejen, så om det var derfor det gik så godt...tjaah. Hun er vist bare en sej Trunte, hende min mellemste datter :-)
Marlene

 

Post a Comment

<< Home