Bomulden

Thursday, July 12, 2007

OTTE TING OM MIG

Jeg er blevet tagged hele 2 gange, først af Mona og dernæst af Marlene. Jeg skal skrive 8 ting om mig selv, så her kommer de:



  1. Jeg er udpræget hjemmemenneske

  2. Jeg er en rigtig hønemor

  3. Min yndlings tv serie er Eastenders, og jeg elsker gyserfilm

  4. Jeg blev opereret for tarmkræft for 2 år siden, og fik i den forbindelse en stomi, hvilket jeg lever fint med

  5. Jeg elsker kaffe og chokolade

  6. Jeg er overhovedet ikke noget, der bare ligner impulsiv

  7. Jeg var storryger for 13 år siden, holdt så op fra den ene dag til den anden, og er nu en af dem med ikke-ryger hjem osv

  8. Jeg hader at sms'e ( jeg ved ikke engang, om jeg kan stave til det )
Her er det så meningen, at jeg skal tagge nogen nye, men jeg har lidt svært ved at overskue hvem der ikke er blevet det. Håber at det er okay.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home