Bomulden

Thursday, July 05, 2007

PYHA !!!

Der har ikke været sket så meget her på bloggen på det sidste, jeg har nemlig været til min halvårlige kræftkontrol og det er virkelig noget, der slider på krop og psyke. Først til en blodprøve, hvor de kan måle, om der skulle være nogen form for aktivitet af kræft i mave eller tarm. Så til ultralyd af lever og mave og dernæst til røntgen af lunger. Efterfølgende skal jeg indlægges nogle timer og have foretaget en koloskopi, det vil sige en undersøgelse, hvor man får indført en slange med et kamera på igennem tyktarmen. Afslutningsvis en samtale med lægen, om resultat af prøverne, som heldigvis viste sig, at være fine. Alt det her løber ca over en måned, så der er nerverne lidt tyndslidte.
Når alt det her så er vel overstået, hvad gør en strikker med respekt for sig selv så? Køber garn selvfølgelig. Styrter ned i Uldstedet, for at finde ud af, at de har ferielukket hele juli måned og mig der ville have købt garn, til stikkelsbær til Asbjørn. Jeg kan mærke panikken er ved at brede sig, pisker ned til strikkeboden ( man kan jo altid strikke noget andet i mellemtiden) SLAM de har lukket om onsdagen. Så nu har jeg bestilt garn til gulerødder istedet og jeg burde måske også lige få strikket livstykket færdigt.

5 Comments:

At 12:20 PM, Blogger Jane said...

Sikken omgang du har været igennem. Godt at alt er som det skal være.
God sommer til dig.
Kh Jane

 
At 1:04 PM, Blogger Mona said...

Det er noget af en omgang,godt det var iorden det hele:-))
Jeg er altså også helt vild med trøjerne fra bogen,Hønsefødder og gullerødder:-))

 
At 1:39 PM, Blogger The Silent Knitter said...

Godt at du er igennem undersøgelserne for denne gang. Det er en forfærdlig tid, mens man venter på svar. Og selvfølgelig skal man belønnes med garn,når det hele er overstået
Mange hilsner Hanne V, Århus

 
At 10:40 AM, Blogger Mona said...

Hej Lene.

Jeg har tagget dig - prøv at se min blok:-))

 
At 12:40 PM, Blogger Marlene T. said...

Eij, jeg er dygtig! 2. gang jeg er nr. 2 til at tagge en. Men du har altså så også fået stafetten fra mig...
Marlene :-9

 

Post a Comment

<< Home