Bomulden

Friday, August 03, 2007

MIN UHELDIGE MORMOR

Det er alligevel ikke blevet til så meget strik de sidste dage. Min mormor der er 88 og bor på plejehjem, fik for en lille uge siden en blodprop, som lammede hende lidt i venstre side. Hun har igennem de seneste år haft nogen stykker af dem, men har altid kommet sig nogenlunde fint alligevel. Denne gang skete der så desværre det, at hun et par dage efter, faldt ud af sin kørestol og måtte på skadestuen med et stort hul i hovedet, 11 sting blev det til. 2 dage senere måtte vi derind igen, fordi hun klagede over smerter i sit højre ben. Det viste sig så, at hun også havde brækket hoften og skulle opereres og det må man sige var hurtig ekspedit, hun blev indlagt tirsdag, opereret onsdag eftermiddag og var hjemme igen på plejehjemmet torsdag.
Jeg har ikke haft mit strikketøj med nogen af gangene, fordi jeg bare vidste, at jeg ikke ville kunne samle mig om det. Jeg må indrømme, at jeg har det bare bedst med, at strikke derhjemme i min egen sofa, med en god film og en kop kaffe foran mig.

1 Comments:

At 8:47 AM, Blogger Mona said...

Det var godt nok uheldig, og en barsk omgang for sådan en gammel kone:-))

 

Post a Comment

<< Home