Bomulden

Monday, July 30, 2007

TILLØB TIL ANANAS



Stikkelsbær er ved at være færdig og mit næste projekt skal være Ananas i chokoladebrun Lucca. Lige præcis de her 2 modeller var dem der først skinnede igennem for mig, da jeg første gang kiggede i Hønsefødder og gulerødder. Egentlig ville jeg gerne strikke dem i originalgarnet, men jeg ved, at mine unger helt sikkert ikke kommer til at gå med dem, fordi de vil synes det kradser. Ananas skal være i den lange model med bælte og jeg kan næsten ikke vente med at se Andrea i den. Ellers er planen jo nok, at jeg systematisk vil arbejde mig igennem den her skønne bog i løbet af det næste store stykke tid, måske lige med et par afstikkere til mig selv.

1 Comments:

At 2:40 PM, Blogger Mona said...

Glæder mig til at se den færdige stikkelsbær:-)) Det er nemlig en rigtig lækker bog.. jeg må også hellere snart til at komme igang med at strikke en af modellerne fra bogen:-))

 

Post a Comment

<< Home