Bomulden

Tuesday, May 29, 2007

SELVERKENDELSE


Selverkendelse kan være en god ting og det tror jeg bestemt det er i det her tilfælde. Harebell kjolen bliver skrottet. Jeg har næsten strikket forstykket og jeg har nydt at strikke den. Tvivlen begyndte først at opstå, da jeg tog den op foran mig og så mig selv i spejlet. Kender i det der med, at man forestiller sig selv i noget og tror at man kommer til, at se vildt godt ud og når man så prøver det, er virkeligheden en helt anden. Det var sådan jeg havde det, da jeg så mig selv i spejlet. Alle de ting jeg normalt gerne vil skjule, såsom deller på maven, ridebukselår osv sprang pludselig ud i fuldt flor. Jeg synes stadigvæk kjolen er vanvittig flot, bare ikke til mig.
Istedet er jeg begyndt på en Snowdrop nummer 2 ud af Harebell garnet. Blandingen af den blommefarvede lammeuld og den fuchsia mohair synes jeg bare er så smukt og en Snowdrop til, kan man jo altid bruge.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home