Bomulden

Saturday, May 05, 2007

FÆRDIG FRAKKE

Så blev min stribede frakke endelig færdig. Den er skøn at have på, dog er den ikke så lang, som jeg troede den ville være, men pyt med det, jeg ved allerede, at jeg kommer til, at bruge den meget alligevel.

FAKTA :

Opskrift : Stribet frakke fra Gepard, købt hos Bendix ( som kit)
Garn : Loden. Kittet indeholdt 18 ngl og jeg måtte ud og købe 2 ekstra ngl brun til kraven, da der langtfra var garn nok, jeg brugte dog kun det ene.

Som tidligere beskrevet, fik jeg problemer med kanten da jeg kom til at strikke for mange masker op og da jeg allerede havde syet kanten til da jeg opdagede det, prøvede jeg at hækle en kant med fastmasker ud over og jeg synes faktisk, at jeg er sluppet nogenlunde fra det, jeg kan dog se på billedet, at det stadig bølger lidt.
Den har været skøn at strikke, men det er ikke bare lige et strikketøj man tager med sig rundt, det er der alt for mange ngl garn til og man skal forberede sig på mega meget endehæftning,
da der kun strikkes 1 pind af hver farve ad gangen.

HOT OR NOT :
Bestemt hot, jeg kommer helt sikkert til at bruge den meget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home