Bomulden

Sunday, May 13, 2007

KJOLEPIGE ???




Jeg er bestemt ikke kjolepige. Jeg har ikke ben til det og føler mig altid akavet med en på, derfor ser man mig som regel altid i et par jeans eller armybukser, med tilhørende gummisko. Nu skal det dog være. Jeg har efter moden overvejelse, besluttet at strikke en kjole, HAREBELL fra Helga Isager. Den bliver lavet i blommefarvet new zealandsk lammeuld og fuchsia kidmohair til effektstriber. Jeg er også helt på det rene med, at den nok kommer til, at være længe undervejs, den strikkes nemlig på tynde pinde, så der bliver nok plads til en del sideløbende projekter.

2 Comments:

At 12:56 AM, Blogger Vivian said...

Pænt godda'! Det er første, men absolut ikke sidste, gang jeg kommer forbi din udmærkede blog!

Fine flotte ting du laver - jakken er da blevet fantastisk (trods alle de problemer den har voldt - hvilket jeg er brandærgelig over eftersom det vist er hos mig du har shoppet det...)

Vi "ses"

Hilsner Vivian

 
At 4:00 AM, Blogger Lene said...

Hej Vivian
Tusind tak for de rosende ord.
Med hensyn til garnproblemerne, er der absolut ingen bad feelings, det er jo trods alt Uldstedet, der har skrevet forkert i opskriften, så mine ærgelser har mere været rettet den vej. Nå men alt gik jo godt og jeg er blevet meget glad for jakken :)
KH Lene

 

Post a Comment

<< Home