Bomulden

Monday, May 07, 2007

HØNS OG MASKER


Jeg har været hos min lokale boghandel, hvor jeg har investeret i 2 nye bøger. Den ene er den allerede utrolig populære bog, Hønsefødder og gulerødder af Annette Danielsen og efter at have kigget den igennem, forstår jeg godt, hvorfor den er det, der er virkelig nogle skønne og anderledes modeller i .
Den anden bog, er Masker på mode af Lone Birgitte Sønderby, en god bog med masser af inspiration og interviews med flere kendte strikkere. Der er meget få store opskrifter, men dem der er, er gode, bla. en lækker kjole fra Helga Isager. Der er også en del opskrifter på små sjove ting og de er virkelig sjove og anderledes.
Alt i alt vil jeg sige, at det her er 2 bøger, jeg er virkelig glad for, at have stående på min hylde.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home