Bomulden

Monday, March 19, 2007

ÆRMESJALET




Så blev mit ærmesjal færdigt. I virkeligheden har det været færdigt længe, jeg manglede bare lige, at få taget billeder. Jeg er blevet ret glad for den, den sidder rigtig godt og den vejer stort set ingenting, så konklusionen på den må være superhot.
Fakta :
Opskrift: Ærmesjal fra gepard ( købt hos Eventyrgarn )
Garn: 75gr Kid seta lavendelblå 70%mohair 30% silke
Pinde: Rundpind 41/2 80cm
Den har været skøn at strikke, ikke mindst på grund af garnet, der bare er smækker lækkert. Det er helt sikkert ikke, den sidste jeg har strikket af slagsen.

4 Comments:

At 11:51 AM, Blogger Unknown said...

Neejj, hvor er det bare blevet flot. Det ser rigtig dejligt og florlet ud og farven er osse rigtig flot.
Kh Jane

 
At 5:22 AM, Blogger Dorte said...

ih, hvor er den fin og spindelvævstynd !

Så også lige billedet af din strikkende søn - det er altså en glæde for os strikkere, når man kan få lov til at give det videre ...ikke altid er børnene gider det.

kh Dorte

 
At 12:58 AM, Blogger Vivian said...

Hej - mig igen. Det er virkelig en superflot 'jakke'sag!! Er opskriften nem?

Farven er én af mine favoritter!
:-)

Hilsner Vivian

 
At 4:10 AM, Blogger Lene said...

Hej igen Vivian
Ja jeg synes at den er nem man strikker først en firkant og tager derefter masker op langs siderne.
KH Lene

 

Post a Comment

<< Home