Bomulden

Sunday, March 18, 2007

GLÆDELIG OVERRASKET


Det var jeg, da posten i går kom med pakke fra 123 knit. 100 gr new zealand lammeuld i blommefarvet, som jeg længe har luret på. Farven og kvaliteten lever 100% op til mine forventninger og jeg forestiller mig, at den på et tidspunkt, skal bruges til endnu en snowdrop.
Ydermere 12 ngl Arwetta, 6ngl tågeblå og 6ngl gammelrosa, skøn kvalitet og vildt smukke farver, nøjagtig som på billedet, det skal være til projekter til mine hudsarte børn.
Den sidste ting, kan måske lige anes i midten på billedet, det er en stor sikkerhedsnål med similisten og den skal selvfølgelig bruges til min frakke.
Jeg er faktisk blevet ret positivt overrasket over, hvor godt det her netshopping fungerer, det er hurtigt og bekvemt og man kan tillade sig, at ose i timevis og det allerbedste, butikken lukker ikke kl 18,00. Til gengæld kan man hurtigt blive fattig

0 Comments:

Post a Comment

<< Home