Bomulden

Wednesday, March 14, 2007

DYB KONCENTRATION


Vi har sygdom i huset, Asbjørn er ret forkølet og har ikke været i skole i den her uge og det lader til at Andrea følger trop med hoste og øjenbetændelse, så der skal aktiveres. Imellem diverse spil på nintendoen, brætspil osv. bliver der sørme også strikket, Asbjørn er igang med, at strikke en bold i camouflagegarnet fra Sandnes og jeg synes faktisk, at det går rigtigt godt, men man må jo også sige, at han er ret miljøskadet. Jeg har prøvet, at lære Andrea at strikke, men hun har ikke helt styr på det, så jeg tror vi venter et årstid, før vi prøver igen.
Jeg strikker på livet løs på min stribede frakke og selvom den stadig er sjov at strikke, er der så mange ting der frister og som jeg godt kunne tænke mig at gå igang med sideløbende, men jeg tør ikke, jeg er bange for, at jeg så vil komme til, at holde for lang en pause fra frakken så den ikke bliver færdig her til foråret.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home