Bomulden

Tuesday, January 23, 2007

SALSA

Jeg startede til salsa i går. Det var et tilbud jeg fik fra kræftens bekæmpelse og var det lige fedt, der stod vi, seks kvinder i alle mulige aldre og størrelser og vrikkede med rumpetten. Jeg troede egentlig ikke salsa var noget for mig, men jeg må indrømme, at jeg allerede efter første gang, er fuldstændig bidt af det, så det kan varmt anbefales.
Jeg ved godt, at jeg ikke, har fået blogget så meget strik på det sidste, men det er ikke ensbetydende med, at jeg ikke får lavet noget, nærmest tværtimod har jeg dispenseret fra mine egne regler om, kun at have et projekt ad gangen.
så lige nu er der gang i : Miyake ( mangler 25 cm )
Blomster og hale tørklædet ( er igang med sammensyningen, suk ! )
Halsdisse til Andrea.
Færdig halsdisse til Asbjørn ( billede kommer på senere tidspunkt )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home