Bomulden

Friday, November 24, 2006

FARVEKRISE

Jeg må sige at det er med blandede følelser at jeg strikker Miyake, jeg er vild med modellen og det er sådan et strikketøj man ikke behøver at koncentrere sig alt for meget om, men jeg sidder hele tiden og tænker, at den burde have en anden farve. Nu hvor jeg har strikket et stykke, kan jeg godt se at den er mere petroleumsgrøn end blå. Klog af skade, har jeg lige købt en hel stak farvekort fra Garn.dk, det er BC garn og der er rigtig meget guf. De har også fået opskrifter og der er en fed bluse med kryds hals, af Jytte Slente, den må jeg helt klart lave på et tidspunkt. En anden ting jeg lige har spottet, er en stribet frakke i 18 forskellige farver ( design Uldstedet) fra Eventyrgarn, den er også sat på ønskelisten.
Jeg er ked af at jeg ikke kan linke jer hen til de forskellige steder, men jeg satser på at lære det på et tidspunkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home