Bomulden

Tuesday, December 12, 2006

MIYAKE IGEN IGEN



Med fare for, at folk tror, at jeg er blevet fuldstændig vanvittig, har jeg nu lige købt, 600 gr petroleumsblåt alpaca fra BC garn( garn.dk). Jeg har nu besluttet mig for, at strikke Miyake igen, uden dog at være færdig med den første. denne gang passer farven perfekt, og jeg vil prøve, at strikke ærmer til den, for jeg tror at den bliver ret fed som trøje. Den petroleumsgrønne vest, må så ryge en tur ind i skabet, til en anden god gang. Addi turbo rundpind, måtte jeg også lige prøve, og hold da op, det første stykke jeg strikkede, skøjtede maskerne rundt på pinden fordi den er så glat, men lidt efter lidt, vænnede jeg mig til det, og har måttet overgive mig ligesom så mange andre, de er bare rigtig lækre at strikke med. Og jeg fik sørme også en julegave, se bare de små søde bamse maskestoppere, også fra Addi, men lad dem ikke ligge fremme, de ligner vingummier.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home