Bomulden

Tuesday, December 19, 2006

JUBII !!!!!

Jubii, jeg har lige været inde og fået ultralydscannet lever og bughule og alt var fint. Jeg går til jævnlig kontrol, fordi jeg fik konstateret tarmkræft for halvandet år siden og efter strålebehandling, operation og efterfølgende kemo er jeg erklæret rask, men det ændrer jo ikke ved, at man er ved at dø af skræk, hver gang man skal til kontrol.
På strikkefronten er det stadig Miyake og jeg er rigtig glad for, at jeg skiftede farven. Mit mål var egentlig, at jeg skulle være færdig med den inden nytår, men lad os nu se, den er altså lidt tung, at komme igennem.

1 Comments:

At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej
Godt at der ikke var noget at komme efter, men jeg tror aldrig man kommer over skrækken for et nyt udbrud. ikke at jeg selv har haft kræft, men jeg kender til sygdommen da min mor har haft det og hun er stadig hunderæd når hun skal til kontrol.
Kh jane

 

Post a Comment

<< Home