Bomulden

Saturday, December 02, 2006

JULETRÆTHED

Jeg kan læse, når jeg kigger ud i den store blogverden, at jeg langt fra er den eneste, der bliver vækket kl. halv seks om morgenen i øjeblikket. Asbjørn kommer ind, putter sig ind til mig, og spørger, hvornår det er morgen. Jeg tror jo, at jeg er vanvittig klog, når jeg svarer, at det er det først, når det bliver lyst udenfor. Men det hjælper altså ikke. Det arme barn ligger, og vrider og vender sig, i spænding over, hvad julemanden nu er kommet med her til morgen. Så følger Andrea trop, og inden vi for set os om, står vi alle fire nede i stuen for at besigtige herlighederne. Min store bekymring går dog på, at når man også skal nå at se julekalenderne i tv, der først slutter kl. 20.30, så kan man altså godt nå at få opbygget et stort søvnunderskud inden den 24. december, og når jeg skriver "man", er det altså børnene jeg mener :-)

1 Comments:

At 10:11 AM, Blogger Lene said...

Jo det er. Jeg ved ikke hvad de lige har tænkt på der.

K.H. Lene

 

Post a Comment

<< Home