Bomulden

Saturday, December 23, 2006

JULEFERIE

Ja, så sidder jeg her blandt et hav af pakker, hovedsalig børnenes, der er ikke så stor tratition for gaver de voksne imellem, i vores familie og det gør mig heller ikke det mindste, ( jeg er typen, der har præsteret, at glemme min egen fødselsdag) for mig er det gave nok, at se mine børns øjne stråle, når de får det, de har ønsket sig. Vi har været på plejehjemmet og besøge olde og vi har besøgt morfar og i morgen, tager vi ned og holder jul hos min svigermor, i ringsted, 1. juledag holdes med min familie og 2. juledag, tilbage til svigermor og julefrokost. Der er ingen tvivl om, at det hele nok, skal blive rigtigt hyggeligt, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg glæder mig, til at sidde med min kaffe onsdag morgen og vide, at nu er der timevis af tid til tvhygge og strikketøj.
Med ønske om en rigtig god jul til jer alle.
K.H. Lene

0 Comments:

Post a Comment

<< Home