Bomulden

Wednesday, November 01, 2006

SEJE TØZER


Må jeg præsentere jer for Betty.B, min datters bedste veninde. Jeg købte bogen Strikkede tøzer af Claire Garland for tre måneder siden og Andrea blev ellevild. Hun fik lov til at vælge en dukke fra bogen og valget faldt på Betty, det er den herligste bog til små og store piger. Andreas kusine på tolv har også købt den, hun drømmer om at blive designer så, det er jo en genial måde at lære at strikke og sy på , uden at det helt tager magten fra en. Andreas nederdel i kaunigarnet? Nåh den , ja efter en lang og dødkedelig proces, fandt jeg ud af at den var alt for bred, måske i virkeligheden min størrelse, hvis jeg så bare havde været en meter høj, men det er jeg ikke , så den ligger i skabet til optrevling. Jeg har så i stedet kastet mig over en hue til Asbjørn i Camouflagegarn ( Smart fra Sandnes), det kære barn mener nemlig, at han med sine seks år er blevet alt for gammel til elefanthuer. Huen er efter opskrift, så der er forhåbentlig en chance for at den passer.
Nu vil jeg gå i seng og læse Debbie Stollers bog Kvinde med pinde, som jeg lige har lånt på biblioteket

0 Comments:

Post a Comment

<< Home